LiveZilla Live Help

1. Cum comand online?


         Bendkopp se angajeaza sa va ajute prin acest site sa gasiti produsele pe care le doriti, la cea mai buna calitate, la preturi întotdeauna corecte.

Alegeti produsele
        Folosind meniul Produse, navigati prin categoriile de produse sau utilizând „cautare produse”. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor Dvs. introduceti cantitatea dorita în rubrica Comanda si apasati „Adauga in cos”. Preturile sunt afisate în lei fara TVA. Comanda minima este 40 lei (fara TVA si cheltuieli de tranpsort).




Cosul de cumparaturi
        Dupa ce ati pus în „Cos” toate produsele pe care doriti sa le cumparati, accesati pagina „ Cosul de cumparaturi”, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adauga produse în „Cos”, puteti reveni în magazin prin apasarea butonului „Continua cumparaturile”.
Daca ati terminat verificarea „Cosului” apasati butonul „ Trimite comanda” pentru a continua.


Livrare si plata
        Pe aceasta pagina trebuie sa introduceti informatiile necesare finalizarii comenzii si anume Date facturare, Adresa de livrare si sa alegeti Modalitatea de livrarea respectiv modalitatea de plata. Toate câmpurile „Date Facturare” trebuie obligatoriu completate.
        Daca „Sunteti deja client” trebuie doar sa introduceti adresa de E-mail si parola si astfel vi se acceseaza datele de facturare si se completeaza automat.
        Daca adresa de livrare a comenzii dvs. difera de adresa de facturare va rugam sa alegeti optiunea „ Doresc livrarea la o alta adresa” si sa completati aici noua adresa de livrare.
        Bifarea casutei „ Sunt de acord cu termenii si conditiile de livrare” este obligatorie.
         Daca mai doriti sa modificati ceva în pagina Cosul de cumparaturi apasati „ Înapoi”.
        La final apasati butonul " Finalizeaza comanda".



2. Modalitati de plata


Online cu card bancar
         Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, în conditii de siguranta deplina.
         Cardurile acceptate la plata sunt emise de VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (Mastercard si Maestro) active din punctul de vedere al platii online.
        Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra.
         Indiferent de valuta pe care o aveti în cont, tranzactiile se fac în lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra. Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
        Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Bendkopp foloseste Credit Europe Bank. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Credit Europe Bank. Bendkopp nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Ordin de plata
        Plata prin Ordin de plata se face doar în baza FACTURII PROFORME emise de Bendkopp, de la orice Banca.
        Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, în contul de mai jos, a proformei emise:
                Nume firma: Sc. Bendkopp Electro SRL
                Cont lei: IBAN: RO28 FNNB 0033 0288 2622 RO01, CreditEurope Bank – Cluj-Napoca
                Cod unic înregistrare: RO 6493820
        Confirmarea platii se va trimite pe e-mail la adresa online@bendkopp.ro sau pe fax la 0264-455.515.
        Atentie !!! Este obligatoriu sa faceti plata cu aceleasi date de identificare cu care ati facut si comanda.

Ramburs
        Puteti achita produsele comandate în sistem Ramburs prin numerar (în momentul preluarii coletului de la Curier). Pentru a putea plati în sistemul Ramburs trebuie doar sa selectati optiunea respectiva în timpul emiteri comenzii.
        Trebuie sa cunoasteti ca plata Ramburs este purtatoare de taxe suplimentare. Aceste taxe pot fi vizionate la capitolul Livrarea comenzilor.

Numerar
        Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la punctele de lucru Bendkopp. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii comenzii prin telefon sau prin pe email (FACTURA PROFORMA).
        În cazul livrarii produselor de catre Curier, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Card bancar prin POS (numai la Bendkopp Cluj – Magazin)
        La ridicarea produselor de la Magazinul Bendkopp, se poate plati cu card bancar emis de VISA si MASTERCARD (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.

3. Livrarea comenzilor

- costul livrarii, termene de livrare -


        Produsele comandate se livreaza în toata tara, utilizând modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.

Livrare prin Curierat rapid (DRAGON STAR Curier)
        Taxa pentru primul kg = 8 lei + TVA (9.60 lei TVA inclus)
        Taxa pentru kg aditionali / kg = 0.60 lei + TVA (0.72 lei TVA inclus)
        Taxa Ramburs (daca este cazul) = 9 lei
        Livrarile se fac între zilele de Luni si Vineri.

Livrare prin Echipa de distributie Bendkopp
        Taxa livrare indiferent de cantitate = 5 lei (TVA inclus)
        Taxa de livrare pentru comenzi mai mari de 100 lei = gratuit
        Aceasta modalitate de livrare este disponibila momentan numai în zona metropolitana Cluj (localitati incluse Cluj-Napoca, Baciu, Floresti, Apahida, Gilau, Capusu Mare)

Ridicarea comenzii personal de catre client
        de la Magazin: str. Fabricii de chibrituri nr. 6, Cluj-Napoca
                Orar: L-V 8-17, S 9-13, D închis
        de la Depozit central: DN1, Km 499+389m, Capusu Mare, jud. Cluj
                Orar: L-V 8-17, S 9-13, D închis
        Produsele comandate se pot ridica de la cele doua puncte de lucru a firmei, doar dupa primirea confirmarii comenzii prin telefon sau prin pe email (FACTURA PROFORMA).

        Durata totala de livrare este alcatuita din:
1) Termenul de livrare Bendkopp
        Este termenul de livrare care decurge din momentul în care ati lansat comanda si pâna în momentul în care coletul este predat curierului.
  • Produsele existente pe stoc pot fi livrate în decursul aceleasi zile sau în termen de maxim 2 zile lucratoare, timpul real fiind conditionat de intervalul orar în care ati lansat comanda, tipul platii pe care îl alegeti sau de complexitatea comenzii. Mai multe informatii puteti solicita de la personalul de vânzari.
  • Pentru produsele care se aduc pe baza de comanda, termenul de livrare variaza între 1-3 saptamâni fiind conditionat de disponibilitatea produselor la furnizori. În cazul produselor foarte speciale, termenul de livrare se poate extinde peste 30 de zile lucratoare.
  • Pentru platile efectuate prin OP, termenul de livrare decurge din momentul intrarii banilor în contul companiei.
2) Termenul de livrare Curier
        Este termenul de livrare care decurge din momentul în care coletul Dvs. paraseste compania noastra (este predat curierului) si pâna în momentul în care curierul îl preda la adresa indicata.
  • Termenul de livrare Curier este de regula între 24 si 72 de ore.
  • Este important de stiut ca termenul de livrare Curier nu poate fi garantat de compania noastra si nu ne putem face responsabili pentru nerespectarea lui.

4. Info stoc


        În lista de produse a fiecarei categorii sau în pagina fiecarui produs sunt afisate informatii privind stocurile disponibile. Informatiile se refera strict la stocul din depozitul propriu si sunt actualizate o data/ora, astfel este posibil sa existe diferente între stocul/pretul real si cel afisat.
        În functie de disponibilitate, statusurile posibile sunt:
                - in stoc - produs în stocul Bendkopp
                - la comanda - produsul este disponibil în urma unei comenzi, într-un termen aproximativ de 1-3 saptamâni.Termenul exact de livrare va fi comunicat doar de consultantul de vânzari prin telefon sau email (FACTURA PROFORMA).


5. Retururi de produse


        Solicitarea de retur se face prin completarea Formularului Retur Marfa în termen de maxim 30 zile de la primirea produselor în care obligatoriu trebuie sa va motivati intentia si care se trimite prin fax la 0264-455.515 sau prin email la adresa online@bendkopp.ro.
        În urma acestei sesizari veti primi un Numar de retur care trebuie prezentat obligatoriu la returnarea produsului direct la sediul Bendkopp precum si la returnarea produsului prin curierat rapid. În cel mai scurt timp veti fi informat despre decizia de acceptare /neacceptare a solicitarii dvs. de retur.
        La returnarea de produse nu veti mai putea cere returnarea banilor. Va trebui sa va alegeti un alt produs în locul celui returnat.
        Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor, sunt suportate de Client. Va rugam nu trimiteti produsul în sistem RAMBURS, deoarece orice produs trimis în acest sistem va fi returnat fara notificare prealabila.

        Se poate solicita returul produselor livate pentru urmatoarele situatii:
Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
        Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru înlocuire. Daca se agreeaza înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta pâna la valoarea produsului înlocuitor.
Produse nefunctionale în primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
        Daca produsul primit este nefunctional în primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul Bendkopp sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou.
        Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Produse ce v-au fost livrate gresit sau S-a livrat o cantitate mai mica/mare
        Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau vi s-a livrat o cantitate gresita va rugam sa semnalati cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul si a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Bendkopp.
Produse defecte în perioada de garantie
        Produsele care prezinta defecte în perioada de garantie vor fi returnate la Magazinul de prezentare Bendkopp din Cluj-Napoca pentru a se trimite ulterior la service-urile specializate.
        Termenul de garantie comerciala este cel specificat în certificatul de garantie.
        Transportul produselor defecte dinspre si înspre service este suportat de catre companie.
        Pentru informatii suplimentare va rugam apelati la departamentul Vânzari Bendkopp: Cluj-Napoca, Str.Fabricii de Chibrituri Nr. 6-8, Cod postal 400254 Tel.: 0264-455.515, Email: online@bendkopp.ro

NOTA
        În toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele în perioada de garantie, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original si însotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevândabilitate duce la refuzarea returului.

6. Întrebari frecvente


        Puteti citi cele mai des întâlnite întrebari si raspunsurile noastre aici:
Am citit despre un produs pe pagina si când am revenit pretul/disponibilitatea s-au modificat. De ce?
        R: Informatiile de pe aceasta pagina sunt modificate zilnic. Aceasta modificare include atât preturile cât si stocurile. Întrucât informatiile sunt modificate automat pot aparea diferente între pretul si stocurile vazute acum si/sau mai târziu.

Cum functioneaza sistemul de cautare?
        R: Pentru a gasi un produs trebuie sa folositi meniul Produse si sa navigati prin categoriile de produse.
        Sistemul de cautare „Cautare produse” va permite sa cautati orice câmp de informatie indiferent pe care pagina se afla respectiva informatie. Astfel puteti gasi mult mai multe, mult mai usor.

Daca doresc sa cumpar ceva de pe site-urile bendkopp informatiile despre cardul meu de debit/ credit sunt în siguranta?
        R: Informatiile despre cardul Dvs. nu sunt stocate la bendkopp ci la unul dintre cei mai recunoscuti procesatori de plati electronice din România. Raspunsul este da, datele Dvs. sunt în siguranta.

Odata ce ati aflat adresa mea de email este o practica comuna sa-mi trimiteti mesaje nesolicitate?
        R: Noi, de la Bendkopp Electro Srl. nu trimitem mesaje nesolicitate si suntem împotriva acestor practici.

Cum pot plati comanda lansata?
        R: Compania noastra va ofera mai multe variante de plata. Va rugam sa consultati capitolul Modalitati de plata pentru a va informa despre variantele disponibile.

Puteti livra comanda si la alta adresa?
        R: Da. Puteti introduce si o alta adresa de livrare si un alt platitor. Astfel comanda Dvs. va ajunge la cine doriti Dvs. si o va achita cel specificat.

Daca am lansat o comanda pot modifica totusi ceva in ea?
        R: Comanda odata lansata este automat transmisa la departamentul E-commerce unde este preluata, astfel în unele cazuri raspunsul va fi nu.

Daca am o problema sau daca nu sunt multumit cu un produs achizitionat ce pot face?
        R: Puteti solicita suportul nostru prin email la adresa online@bendkopp.ro sau prin telefon la numarul 0264-455.515 – departament E-commerce.
        Daca nu sunteti multumit de produsul achizitionat va rugam sa consultati conditiile de retur si pasii de urmat la capitolul Retururi de produse.

Care sunt modalitatile de livrare practicate de Dvs.?
        R: Va rugam sa cititi costurile si modalitatile de livrare la capitolul Livrarea comenzilor –costul livrarii, termene de livrare -.

Am plasat o comanda de 3 zile si nu am nici un raspuns?
        R: În mod normal în timpul saptamânii raspunsul nostru trebuie sa ajunga la Dvs. în termen de maxim 1 zi. În week-end-uri si cu ocazia zilelor libere national comanda Dvs. nu este procesata. În cazul în care în timpul saptamânii exista o întârziere, acesta se poate datora unei probleme cu disponibilitatea produsului Dvs. sau cu adresa de e-mail (eventual nu va putem trimite informatii, casuta eronata, casuta plina, etc.). Va sugeram sa ne contactati la numarul de telefon 0264-455.515 – departament E-commerce.

As dori mai multe informatii despre un produs?
        R: Pentru a primi informatii suplimentare despre un produs va rugam sa ne contactati prin email la adresa online@bendkopp.ro care sa contina descrierea produsul conform catalogului de produse (Standard, Calitate, Acoperire si Dimensiune) si tipul informatiei solicitate.

Daca plasez o comanda în week-end când pot astepta produsele?
        R: Luni dimineata comenzile intra la procesare. Daca produsele sunt pe stoc veti primi factura proforma în aceeasi zi si se vor trimite produsele în aceeasi zi, urmând sa le primiti Marti.

Pot comanda în asa fel încât la ora fixa sa fie livrarea?
        R: Din pacate nu putem garanta asa ceva. Comenzile se livreaza printr-o companie terta, cu program de livrari declarat în zilele Luni - Vineri între orele 9.00 - 17.00.

În cazul în care comand mai multe produse si un produs nu este disponibil ce se întâmpla cu restul comenzi?
        R: Compania noastra este dispusa sa livreze o comanda integral sau partial în functie de cererea clientului. Drept pentru care, daca un produs nu poate fi livrat din comanda Dvs. veti fi anuntat si vi se vor solicita clarificari suplimentare, eventual vi se va propune un alt produs înlocuitor. Fara confirmare produsele nu vor fi livrate.

Când retrageti banii de pe contul meu de card?
        R: Compania noastra nu retrage sumele de bani pâna nu a livrat produsele spre Dvs..

Am primit produsele dar nu am primit factura?
        R: Întotdeauna se introduce factura, declaratia de conformitate, precum orice alt document în coletul transmis spre Dvs.. În cazul în care nu le gasiti, puteti totusi solicita exemplar copie conforma cu originalul.

Ce se întampla daca produsul primit e lovit sau lipseste ceva din colet sau nu s-a livrat ceea ce am cerut? Care este termenul de notificare a unei probleme?
        R: Trebuie raportata orice eroare la Bendkopp prin email (online@bendkopp.ro) sau telefon (0264-455.515). În vederea prevenirii neplacerilor va rugam sa ne ajutati prin faptul ca nu preluati un colet pâna nu i-ati verificat integritatea, iar daca orice vi se pare suspect faceti un proces verbal de fata cu curierul pentru ca uletrior problema sa se remedieze mai usor.
        Termenul de anuntare a unei probleme este de 24 de ore.
        Lipsa din colet: Termenul de notificare este de 48 de ore.
        Livrare incorecta: Termenul de notificare este de 48 de ore.
        Dupa termenele specificate mai sus nu acceptam plângeri legate de aceste probleme.

Care este orarul celor doua puncte de lucru?
        R: Deschidem de Luni pâna Vineri între orele 8:00 – 17:00 si Sâmbata între orele 9:00-13.00. Comenzile pentru care ati ales „Ridicarea comenzii personal de catre client” se pot ridica la cele doua puncte de lucru a firmei în intervalul orar mentionat mai sus.
        Din pacate nu livram Sâmbata, Duminica si cu ocazia Sarbatorilor.

Ce se întâmpla daca nu pot verifica continutul coletului la destinatie?
        R: În acest caz va rugam sa semnati Scrisoarea de Transport cu "NEVERIFICAT". Daca nu marcati documentul astfel veti putea pierde dreptul la plângeri.

Am probleme cu autentificarea pe site?
        R: Trimiteti un email spre adresa online@bendkopp.ro.

Ce se întâmpla daca firma de Curierat mi-a pierdut coletul?
        R: Ne anuntati deîndata ce v-ati dat seama. Nu preluati livrari partiale sau semnati proces verbal de diferenta. Aceasta situatie va fi verificata de noi si rezolvata în termen de aproximativ 3 zile lucratoare.


Fiind de acord cu cele de mai sus, vizitatorul îsi asuma în totalitate aceste riscuri.
Bechtel
CNADNR
Cfr
Aeroportul Cluj
FC Cfr 1907
MAPN